Ce este cererea? Dar oferta? Concurența? Marketingul?
Războiul limonadei
Elev în clasa a patra, EvanTreski se pricepe la oameni. Știe să schimbe două vorbe cu ei, chiar și cu adulții. Pe de altă parte, sora lui mai mică, Jessie, e bună la matematică, dar nu la a lega relații cu oamenii. Când începe Războiul Limonadei între frați, nu e deloc limpede cine o să câștige și nici măcar dacă vrajba lor o să se termine vreodată.
Un roman plin ochi de ponturi ingenioase, o introducere în lumea afacerilor, cu definiții ale unor termeni economici cheie, grafice și diagrame. Amuzant și profund totodată, Războiul limonadei urmărește subtil felul în care, din dorința de câștig, concurenții pot ajunge în situația de a-și face rău reciproc.
Procesul limonadei
Într-o poveste care pune sub semnul întrebării sensul adevărului, al dreptății sau al compasiunii, nu există răspunsuri ușoare. Procesul limonadei aprinde o discuție când serioasă, când amuzantă, incitându-i pe cititori să-și exploreze propriile idei despre vină și inocență.
Procesul limonadei este a doua carte din seria Războiul limonadei, o serie care reușește să explice și să exemplifice, cu ajutorul ficțiunii, termeni economici foarte folositori în viața de zi cu zi.
„Descrierea realistă a emoțiilor copiilor și felul cum sunt exprimate acestea ating fără greș inima cititorilor.“ Booklist